Ano tento problém jsem měl taky. A mám ho pořád když s ním nějaký čas neletím. Plyn by se neměl stahovat úplně na idle, takže to klesání chce trošku rozpočet, stejně tak brždění.
V začátcích jsem většinou musel udělat kolem letiště jeden "nechtěný" okruh. (Vodorovná zatáčka ti stáhne rychlost pěkně.) Ale zase ten hřejivý pocit, když to člověk zaletí jak má, REP po něm nic neřve. To éro mě ze začátku strašně frustrovalo, chtěl jsem vypnout REP, ale pak mi došlo, že to frustruji já sám sebe špatnou technikou pilotáže. Co jsem se naučil na SF260 se hodí i jinde, protože třeba L-410 má s bržděním podobný problém. Taky jí kvůli generátorům nestáhneš pod 20% a dostat ji po klesání pod 250kt, kdy můžeš začít vyhazovat mechanizaci trochu trvá. Jenže u L-410 mi nikdy neřval REP a tak to dovolilo lítat "ne úplně korektně". |
|