FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 7. 5. 2024, svátek má Stanislav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OT mechanika vesm. letu Jeden příspěvek | Celý strom
OT mechanika vesm. letu   18. 6. 2020 / 08:29
OK-EUU46   
Určitě je lepší delší, protože teplota okolí je nízká a tak plochy na kterých není takové tření budou zbytek lodě ochlazovat. Čím na to budou mít delší dobu, tím více tepla odvedou. Dejme otázku : Proč se to tak nedělá na chvíli stranou a zkusme se zamyslet, jestli je to proveditelné..

Sojuz, Apollo, Geminy by možná mohli mít problém, protože neumí "letět" ty prostě umějí jen padat. A tím, že padají naberou příliš vysokou rychlost a třením se zahřejí. Ale raketoplán, tím , že má možnost vztlaku by mohl prostě plachtit už od horních vrstev. Šlo by to? Byl by ten vztlak dostatečný. říkám si, že když tření vzduchu o křídla dokáže ty křídla rozžhavit do běla, tam tam přece musí být síla jako při letu, která ho udrží v libovolném sestupovém úhlu. Prostě by klesal, co by to šlo a když by se moc zahřál, tak by normálně přitáhl, do "horizontálního" letu , tím zpomalil, vychladil se a opětovně začal klesat.

No a protože by se asi vyloupl neznámo kde, tak bych pak přistál třeba v Milovicích No asi je levnější dát tam ty destičky , než ho pak z Milovic dostávat zpět na Floridu. No ale teď vážně, dalo by se takto použít třebas v nouzových situacích, aby se zachránila Columbie?
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ