| | Jak najít waypoint, kde napojit STAR a APPROACH? 3. 8. 2020 / 22:38 | |
| | Dotaz začátečníka v IFR plánování:
Používám https://skyvector.com/, kde jde pěkně naplánovat let od SID, přes route waypointy až po STAR. Ale stále přesně nechápu, jak najít ten správný Approach, a napojit ho na STAR. V APPROACH charts jsou body, které na zobrazení World-Hi ani Low-Hi nenaleznu. Pokud to chápu správně, tak Approach chart by měl vždy obsahovat alespoň jeden vstupní bod (waypoint) a pouze ten by měl být dohledatelný na "velké" mapě World-Hi či Low-Hi?
Jaký je obvyklý postup při plánování závěrečné části IFR? Z názvů Approach charts poznám jen typ přístrojového přiblížení a dráhu, ale už ne vstupní bod... U velkých mezinárodních letišť je mraky charts a procházet je jeden po druhém je poměrně nepraktické...
Prosím případně o vysvětlení na příkladu příletu ke KSEA z jihu: nejpoužívanější cesta je ta, která končí v HAWKZ a dál skyvector nabídne STAR HAWKZ7, který končí až na KSEA. Chci přistávat pomocí RNAV například na Rwy 34L. Jak mám upravit letový plán? Mám například ignorovat STAR a nasměrovat svůj let přímo z HAWKZ na CIDUG?
Obrázek ve vyšším rozlišení ZDE: http://www.warbirds-blog.cz/download/KSEA-appr.jpeg |
| |
|