Microsoft to nevyvíjí a Dovatail Games kteří to na Steamu prodávají jsou jen distributor a upravili to pro Steam distribuci, upravili MP aby běžel proti serverům steamu a aby člověk nemusel dělat žádné manuální zásahy aby to rozchodil na modernách systémech. Změnily se některé default hodnoty nastavení. Prostě aby to šlo out of box bez nutnosti něco řešit manuálně, plus opravili pár bugů byť jeden z nejzásadnějších, a sice pokles FPS s viditelným kurzorem zůstal i když se toé snažili vylepšit. Jinak je to netknuté co do funkcí, tak do obsahu.
Tady je video FSX a FSX:SE side by side ve stresstestu na paměť,FSX padlo, FSX:SE na hraně ustálo, ale varování z FSUIPC se tam při finále hrozivě ozývá.
https://www.youtube.com/watch?v=OUxjBd4xz58
FSX:SE je jednoznačně lepší verze, která má poladěné některé problémy a i diky nějakým těm změnám v default cfg hodnotách je odolnější na VAS.
Bohužel memory management je bídný, neuvolňuje paměť dostatečně, takže čím déle letíš, a čím víc scenérek se načítá, tím rychleji dojde k pádu na OOM. A tohle nevyřešil ani P3D i když se v LM o to hodně snažili, výrazně zlepšili uvolňování paměti ve v3, proti v2 držel daleko více, ale ve finále padal dost často, ale to je také tím že tomu P3D lidi nakládají víc než FSX.
Jinak pokud ten simulátor běží v defaultu bez addonů, což jistě poběží, je vše v naprostém pořádku. Prostě ty programy nebyly stavěné na addony, které tomu dnes lidi cpou. |
|