Jinými slovy - trochu jsme se unáhlili a FSXX není co jsme čekali. V nepravidelných intervalech se mi kvůli mému příspěvku k DC-6 na org fóru, stále ozývají simptáci, co chtějí zaletět v XP11 IVAO Vintage tour a narážejí u její druhé části na to, že tam chybí vhodný stroj - tedy něco s přeplňovanými hvězdicovými motory a poměrně dlouhým doletem. PMDG DC-6 tuhle díru teoreticky plní, ale ne každý má zbytečných 70 babek a ty nervy, aby si model vydaný pro XP10 v době, kdy už běžela beta jedenáctky pro XP11 upravil, když se toho navzdory slibům nezhostil vývojář.
Někteří škarohlídové nedávali PMDG na XP platformě moc šancí a prostoru, ale v oblasti starších airlinerů měli a stále mají v podstatě úplně volné pole působnosti. B747 od SSG to bych za konkurenci neoznačoval a vzhledem k letitosti 777 a neochotě FF ji aktualizovat by si našli zákazníky i tady. (FF k tomu, že začali na 777 V2 letos pracovat dohnali v podstatě uřvaní zákazníci - povětšinou IVAO piloti Long Haulů na které je 767 krátká a pak jaksi není čím pomineme-li zprasenou 747 od SSG a zastaralou FF 777, která je po přesedlání z FF 767 utrpením. (Nevím kam se pohly A350 a B787 které byly v době kdy jsem poslední LH tůru letěl díky chybám nepoužitelné.)
Pan PMDG dále vyjadřuje svou víru, že FSXX bude simulátorová platforma pro další dekádu, ale v podstatě každý ví jak rychle umí MS své projekty zaříznout. Protože tak to je když se řídí penězi a ne srdcem. |
|