Dobré by ještě bylo se dozvědět jakým konkrétním letadlem letíš, aby měli ostatní trochu ucelenější představu. Předpokládám tedy A320.
1. Nepřesnost ILS u FSXX je často kritizovaným bodem a podle všeho za to než blbé souřadnice ILS systému, může spíše totálně odfláknuté provedení AP a to nejen u A320 i když u ní to je nejmarkantnější.
2. LOWI sis vybral na testování dost špatně, protože tam mají netradičně a velmi specificky ILS vychýlené k ose dráhy. Takže pokud to necháváš na autopilotovi až k prahu dráhy a jsi 15m vlevo na RWY26, tak to je v naprostém pořádku a chyba je za kniplem, protože při přeletu řeky jsi měl mít dávno přebráno od AP do teplých a srovnat se s osou dráhy ručně. Na LOWI nejde přistávat na autoland. Samotnou kapitolou a vyšší dívčí je pak přiblížení na LOWI RWY08, kde je povoleno jen vizuální přiblížení a kde se seznaný pilot řídí většinou dle vizuálních markantů - hlavně tedy kostela. Hezky to je vidět tady: https://www.youtube.com/watch?v=fHIyb9_MdUA a tady máš přímé přiblížení na RWY08 nad Innou od západu: https://www.youtube.com/watch?v=GougSUv-YYE
LOWI není nadarmo mezi nejnebezpečnějšími letišti světa, doporučuji se učit v Praze, Vídni a na jiných plackách a do Innsbrucku se vrátit až budeš mít více nalítáno a taky nastudováno něco o charts, plánování letů atd. Pro začátek můžeš začít s českým AIPem: https://aim.rlp.cz/ais_data/aip/control/aip_obsah_cz.htm kde v sekci AD2 najdeš naše IFR letiště a jejich charty, až budeš zvládat LKMT, LKTB, LKPR můžeš začít googlit "LOWI charts".
Ale pokud to myslíš se simulovaným lítáním vážně, tak to se obávám, že ti brzy dojde, že FSXX není cesta pro IFR trénink a do doby než s tím ASOBO něco udělá ani nebude. |
|