Ahoj!
Projel jsem celou včerejší diskuzi ohledně scenerky na MSFS a P3D a objevil jsem, že tu o nás ještě někteří nevědí. Rád bych tedy využil příležitosti a něco napsal k našemu vývoji scenerky Prahy na X-Plane 11.
Vývoj probíhá už od Října, a byť se aktuálně nacházím v Portsmouth v Anglii (shodou okolností máme za kopcem Havant, kde vyvíjí scenerku ORBX) Prahu znám jak svoje boty. Moje cíle byly jasné - zbořit prokletí a mít na Praze skvělé FPS na počítači jakéhokoliv druhu, mít funkční jetways a zařídit takový ten pocit, když přistanete, že jste opravdu dosedli v Praze. Kromě perfektní optimalizace máme v rukávu vlastní PBR textury, autentické noční textury, celá scenerka je narvaná různými easter eggy a hlavně máme různé features reagující na datarefs - tzn. objeví se třeba jen za určité viditelnosti, teploty... Pro příklad uvedu speciální holding pointy, které svítí jenom když je viditelnost pod RVR.
Každopádně tohle a všechno víc (jak jsem již avizoval v předchozím vláknu) se dozvíte na našem discordu. https://discord.gg/H9VBHh9Mh4 Toto vlákno bych spíše využil pro vaše dotazy, které velice rád zodpovím a popř. jestli máte nějaké nápady nebo podněty, rád si je vyslechnu
Ještě než začnete, zodpovím dvě klasické otázky na začátek - cenu zatím nevím, nicméně bude se to pohybovat v číslech jako za standartní velkou scenerku. Release date by měl být někdy na přelomu května/června, nicméně neříkám, že to nemůže být o pár dní dříve nebo později, u developmentu nikdy nevíte, co se může pokazit.
Těším se na vaše otázky, nápady, podněty a přeji Vám hezký den!
Filip - Zakladatel Chudoba Design
http://chudoba.design/ |
|