No úprava ortho meshe není nic extra náročného, poprvé jsem si upravoval Luklu co se prodává v rámci 3D Himalayas.
Co se týče 3D trávy to je trochu oříšek, tady trochu doufám v nějaké nativní řešení ze strany LR, protože ty 2,5D trsy přes FlyAgi dělají na velkých plochách znatelný pattern, který ale bohužel nejde nijak ovlivnit. Mě to dost vadí. Subjektivně nejlíp má trávu řešenou Gaya u LOWW. Minulý týden jsem si s ní s úspěchem pokryl LKMT a je to snad první tráva co dobře odladila tu křivnu náhodnosti a ten patern u ní není skoro vůbec znát. Na trávě tak zbytečně neztrácejte čas, kdo bude moc chtít nakliká si tam ve WEDu podle svého gusta z FlyAgi nebo nějaké placené scenerky kterou má k dispozici a lahodí jeho oku.
Filipe ty máš nějaké indicie, že by v XP12 mohl být opuštěn ten koncept Über normálové/spekulární textury? Jsou to spekulace vývojářů nebo je to podloženo i někde v developer blogu LR? |
|