FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 2. 5. 2024, svátek má Zikmund Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
www.highinthesky.cz Jeden příspěvek | Celý strom
www.highinthesky.cz   13. 4. 2021 / 16:11
DarrianCZE
Rád bych toto téma oživil, protože bych se chtěl podělit se svojí zkušeností, na základě které do HITS už nikdy v životě nevlezu ani přes web.

Nevím, jestli je pan Martin Krouza natolik velký *záchod*, a nebo je neschopný do takového extrému, ale teda nestačil jsem zírat. Být neschopný je jedna věc, ale porušovat zákony (několikrát!) je věc druhá.

Nejdříve se podělím o svou zkušenost, a pak o tu nejbrutálnější.

Přes HITS mi byly jako dárek zakoupeny Honeycomb berany. Negativní zkušenosti jsem na tento e-shop měl už před tím, ale bohužel díky tomu jsem nebyl schopen ovlivnit odkud byly koupeny.

=======================

Moje zkušenost:

Řekl jsem si, že tak co. Jsou to kvalitní Honeycomby, takže to nejspíš nebudu muset reklamovat. Ale ejhle, podělala se mi elektronika uvnitř, a musel jsem reklamovat.

Zezačátku to vypadalo dobře. Poslal mi adresu kam je poslat, a tak jsem je poslal. Ano, první chybku jsem udělal já, že jsem do průvodního dopisu napsal jen popis problému a můj úmysl reklamovat. Nenapsal jsem do něj datum. Zásilka mu dorazila, takže zatím všechno v pohodě. Po cca 10ti dnech jsem se začal pídit po tom, že mi nedorazil reklamační protokol. Po třech dnech mi dorazil, a na reklamačním protokolu bylo datum o asi 12 dní vyšší než bylo reálné uplatnění reklamace. Jeho zdůvodnění bylo, že právě v průvodním dopisu nebylo uvedeno datum. Když jsem ho upozornil na to, že dle zákona se reklamační lhůta počítá následující den od přijetí balíku, tak na to mi už neodpověděl.

Asi týden do vypršení lhůty reklamace jsem se začal pídit, v jakém je to stavu. Napsal jsem mu ve středu, a sdělil mi, že do pátku by měl mít informace od dodavatele.

Světe div se, žádný mail mi neposlal. Takže jsem mu den před uplynutím reklamační lhůty napsal, že žádám informaci o výsledku reklamaci, a informaci o odeslání opraveného / vyměněného zboží. Odpověď mi samozřejmě dorazila až dnes, už po uplynutí reklamační lhůty, že poslal dotaz do zahraničí. A že by měl očekávat náhradní kus tento pátek, maximálně příští týden. Jelikož tyto sliby už známe, tak jsem řekl, že nesouhlasím, a měl jsem už připravený doporučený dopis s odstoupením od kupní smlouvy. Peníze mi vrátil ještě dnes.

Jen abych zdůraznil. Moje nevstřícnost vychází z negativních zkušeností s tímto člověkem. Za normálních okolností rád do jisté míry vyjdu vstříc, zejména takto malému eshopu. Po ale mých zkušenostech jsem se s ním ale nehodlal mazat.

Mimo samozřejmě nedodržení reklamační lhůty mě nejvíce zvedlo ze židle to, jak se mi pokusil vnutit pozdější datum reklamace, což je porušení zákona.

=======================

Jen bokem zmíněná zkušenost jiného známého - Prostě že je ten člověk neschopný

=======================

Ta nejhorší zkušenost od mého kamaráda:

Nebudu jmenovat, třeba se nám zde tento kamarád sám odhalí. Tento portál také navštěvuje. Tento kamarád je důchodce, a poskytuji mu po stránce IT a FlightSimů technickou podporu.

Z HITS si koupil M-Panel. Po nějaké době užívání mu přestal fungovat. Na základě vzdálené analýzy (bohužel bydlíme od sebe přes půl ČR) jsem došel k závěru, že ta chyba musí být na straně hardwaru, jinak si toto chování neumím vysvětlit.

Doporučil jsem mu tedy reklamaci, což provedl a zaslal M-Panel panu Krouzovi jako reklamaci. Po jeho prověření došel pan Krouza k závěru, že daný panel je funkční. Což nerozporuji, analýzu jsem prováděl pouze dálkově.

Potom už jsem to neřešil.

No a přibližně po roce až půl roce (pokud si dobře pamatuji), tak z tohoto kamaráda během konverzace na jiné téma vypadlo, že ho doma ještě nemá. To mě tedy zvedlo ze židle. Napsal jsem Krouzovi důrazný mail, kde jsem mu uvedl všechny paragrafy zákonů, které porušuje. Na tento mail se mi nedostalo odpovědi, ale hned následující den kamarádovi přišel M-Panel zpět.

=======================

No abych to shrnul, tak tyto praktiky jsou dle mého názoru až neuvěřitelné, a tento člověk se i jen v případě jednání se mnou hned několikrát dopusil porušení zákona. A to, že neměl tahanice s ČOI je jen díky tomu, že zmíněný kamarád je dobrák od kosti.

Takže s tímto opodstatněným názorem zde důrazně doporučuji nevyužít tento e-shop, pokud s tímto člověkem nechcete mít tahanice.
 
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ