FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 4. 5. 2024, svátek má Květoslav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
MSFS crosswind takeoff Jeden příspěvek | Celý strom
MSFS crosswind takeoff   15. 5. 2021 / 22:27
FSPilot   
Jakože jedeš prakticky bez zásahu do řízení s bočákem a jakmile se odlepíš, škubne to s tebou do strany, jak bys urval jedno okolo? To je fakt... FSX na zemi neskutečně plaval (jak na ledu) a pokud si dobře vzpomínám (nemám na něm moc nalítáno), tak při bočáku neměl tendenci klopit na stranu. To, co popisuje tragéd bylo způsobeno tím, že dával velké vychylky nožního řízení (protože to na zemi jelo jak na lyžích a s větší rychlostí se řízení otupovalo, což je přesně naopak oproti reálu) a když člověk hodně zatáčel, tak ho to snadno překulilo na bok. To ale nemělo s aerodynamickým vlivem větru vůbec co dělat. Tohle třeba umocnil Accu-Feel, který dodával na zemi nějakou větší trakci. To chování letadla bylo na zemi stejné, jako v luftě, jen se to na zem vždycky trošku jakoby přisálo. Tady se ale po dosedu na cessně prakticky vypne aerodynamika (a nebo je to přisání stejně jako u FSX, jen výraznější).

Kdyby to tak totiž nebylo, tazatel by se nahoře ani nemohl ptát, na co se ptá. Takže Luďku, sundej už ty růžové brýle nahoď cessnu, dej si 15kt bočák a dokaž, že se mýlím a letadlo se bude mírně naklánět s větrem a bude mít tendenci se natočit proti větru ještě, když bude sedět na zemi. FSX umělo to natáčení čumákem proti větru. Náklony už ne, takže jsi na bočáky nikdy křidélka nepotřeboval.
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ