FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 18. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
A320 FBW STAR Jeden příspěvek | Celý strom
A320 FBW STAR   18. 10. 2021 / 20:22
Willhelm   
Ano je to tak, dobrý sim se pozná hlavně podle vizuálu.
Týden zpět jsem narazil na video kde všichni uchcávají z PDMG DC-6 pro FSXX. Typické video typu Real Pilot Trying... na kterých byla a je postavena kampaň Asobo na sociálních sítích.
https://www.youtube.com/watch?v=1EU1dZwQnk8
Jako se skřípěním zubů jsem to shlédnul, ale je to fakt 58 minut blahořečení jak to je vše skvělé. Chtělo se mi blít, protože ve srovnání s tím jak to éro vypadá v FSX a XPL třeba kokpit vypadá jako poskládaný z lega. Všechno jednolité lesklé plastové povrchy, kde je provozní opotřebění, ohmatance, škrábance? Podle mě tenhle stroj vypadal a choval se zdaleka nejlíp v XPL.

Opravdu jsem trpěl až když to v tom videu dostal do vzduchu. Připadlo mi, že tohle bude reálný pilot asi jako já jsem panna Orleánská. V momentě kdy po startu šlápne do pedálů a 48t mašina instantně změní směr o 15° a začne se třepat jako 30g model na gumičku ve větru.

Nicméně tohle video v komentářích přišel rozebrat pilot Everts. Byl to zdaleka nejdelší, nejlepší a nejodbornější komentář. Bohužel už jen byl. Protože jako jediný byl negativní. Nejen, že pochyboval o tom, že autor v reálu opravdu s něčím lítá (a co ho k této domněnce vede), ale taky začal krok po kroku rozebírat jak je tohle éro v FSXX ze strany PMDG zprasené.
Už pár týdnů se hrabu v opravách DC-6 do XPL, sháním info atd. takže jsem závoj zdánlivě nejlepšího placeného addonu do XPL už zcela stáhnul a mám celkem slušnou představu co všechno PMDG zprasilo v XPL verzi. Ale v porovnání s FSXX verzí je ta XPL dokonalost sama.
Ale zpět ke smazanému komentáři:
- Reálná DC-6 může startovat v celkem čtyřech výkonových konfiguracích. Ty se v podstatě volí podle TOW. Mám operační manuál Everts a je to tam rozepsané i s grafy na cca 6 stra. Na různé výkonostní režimy PMDG s prominutím úplně sere ve všech verzích. Vybrali si fixně jeden.
- Plně naložená DC-6 na maximální vzletový režim dává 150-300fpm VS. V XPL se mi povedlo dostat se při zachování dalších parametrů dle tabulek v reálném operačním manuálu na 500-600fpm. FSXX verze v pohodě dává kolem 1500fpm.
- DC-6 nemá žádnou hydrauliku, všechno musí přetlačit piloti na lanovodech. Ono kopnutí do směrovky co mě tak zvedlo ze židle, hýblo žlučí i tomu týpkovi z Everts, v 165KIAS podle něj tu obrovskou plochu směrovky neutlačí nohama ani dva chlapi. Účinná je při startu a přistání a i tak to potřebuje dost síly v nohách.
- rozebíral pak i další parametry.

Sere mě, že to zmizelo, doteď jsem se domníval, že móda cenzury nežádoucích komentářů na tytrubko ještě nedorazila. Mrzí mě, že jsem si to nezkopíroval, protože dát si práci s takovým rozborem a sepsat kupu textu muselo dát celkem dost práce a pro mě to byl ze všech komentářů pod videem ten jediný s nějakou hodnotou. Jenže PMDG vyžaduje jen blazeování a konstruktivní kritiku nesnese. Ona obecně konstruktivní kritika nebyla vítána už v době betatestování MSFS, jak jsem se mohl přesvědčit na vlastní kůži. Asobo v betatestu od začátku hledalo lidi co budou afektovaně šířit jen pozitivní nálady.

Jako by lidstvo zapomnělo, že nespokojenost je to co hnalo vývoj dopředu. Těžko řešit nějaký problém, když si jeho existenci ani nepřipustím a nebo co hůř odvedu pozornost od problému jinam. O tom že nemáme procedury pomlčíme, ale na startovní obrazovce zdůrazníme, že jsme zaměstnali Leguana a v Německu teď máme vymodelovaných 16 nových hradů...
 
Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ