Nevim kde jsem to sehnal, ale ono toho moc neni.
OK-WGF 24903/1978 B737-4YO měl reg. 9M-MJN
OK-WGG 24693/1972 B737-4YO měl reg. 9M-MJM
Oba mají motory CFM56-3C1 a šli přes leasingovku GECA.
Jinak ostatní B737-XXX jsou dodaný přímo CSA (proto je označení B737-55S,-45S).
OK-DGL,-EGO,-EGP nesli reg. N1786B
OK-XGA nesl reg. N1790B.
A pak tu mam poznamku, že B737-45S OK-FGS byl poslední B737-400 "Classic", z čehož nejsem moc moudrej
FISCHER AIR
-----------
OK-FAN (27469/2864) B737-33A (dodán 26.3.97)
OK-FIT (28590/3097) B737-36N (dodán 15.3.99) Leasing GECA ex.N1787B
OK-FUN (27910/2873) B737-33A (dodán 18.4.97)
TRAVEL SERVICE
--------------
OK-TVP (24234/1627) B737-4Q8 (d.28.10.88) - Leasing ILFC - ex.OO-ILH, N521LF, N403KW, XA-TKM, N242GD, A6-NGA
OK-TVR (23870/1647) B737-4YO (d.31.3.89) - Leasing GECA - ex.N1791B, G-OBMG
OK-TVS (24911/2033) B737-4YO (d.25.4.91) - Leasing GECA - ex.PP-SOJ, PT-WBJ, OY-MBK, EI-CIX, SE-DTB
U těch datumů dodání si nejsem jistej, jestli je to prvnímu majiteli, nebo českýmu.
Jestli jsou tu nějaký blbiny, tak mě opravte, ale odněkud jsem to stahnul, potom vytisk, no a teď se mi ten 17ti stránkovej dokument válí na stole, a já ani nevim proč. Pak se tu ještě píše "Last Update 11 August 2000".
) |
|