FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 7. 5. 2024, svátek má Stanislav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
jak udělat liverku v FS2020 Jeden příspěvek | Celý strom
jak udělat liverku v FS2020   25. 2. 2022 / 18:41
Willhelm   
Technická: Takhle obecně vznesený dotaz je málo. Bylo by dobré napsat konkrétně k čemu to má být...

Jsou éra které mají klasicky ručně vypiplanou UV mapu s ohledem na to aby se to dobře repaintilo pomocí Gimpu, Affinity nebo PS (Pokud ještě někdo platí Adobe tu jejich vyděračskou měsíční sumu, místo aby si za dvouměsíční předplatné koupil u konkurence fixní licenci.)
Ale pak jsou autoři, co pro tvorbu UV mapy použijí automatizační UV pluginy, aby vytežili plochu textury co nejefektivněji a texturu tvoří pomocí substance painteru, nebo většinu toho co umí substance painter už umí i Blender. To jsou pak textury jak píšeš - zdánlivě chaoticky poskládané, plochy co na sebe na modelu navazují jsou na protilehlých stranách textury atd. Tyhle textury repaintovat ve 2D je peklo, vznikly ve
3D a i repaint je potřeba dělat ve 3D.
 
Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ