Dneska jsem odzkoušel LKTB-LKMT misi s B735 a večer jsem si dal okruhy kolem LKMT s A320.
Proti AFS2 u airlinerů příjemné překvapení. Kokpity z 90% klikatelné, FMC a MCDU nejsou zdaleka 1:1 s reálnými předlohami a na Zibo, Fenixe, FF to nemá, ale pokud se do sim lítání někdo nestačil zažrat jako já, tak asi bude spokojen. Dost věcí se předvyplňuje samo, takže na sranda polítání asi stačí. Přístroje a avionika rozhodně blíž k reálu než má MSFS i přesto, že je tak zjednodušená.
- nevím jestli se to někde dá vypnout zapnout (hledal/nenašel/vysral se na to), ale totálně mi tam chybí silnice a železnice. Pozemní traffic veškerý žádný.
- nepřišel jsem na to, jak ovlivňovat náklad letadla, zatím mi to přijde, že si to nějak plní samo podle plánovaného letu. Ale do Bulíka na LKTB-LKMT mi to naládovalo 12 tun paliva, do Playstationu na LKMT/LKMT 7 tun. Šíleně přestřelené.
- Přijde mi, že simulace nezná nic jiného než 1013HPa
- U airlinerů mi pak chybí funkce pushbacku, ale to řeší většina scenerek tak, že má startovací pozice proti reálu otočené o 180°
- Nic pro Jazana, kterému (myslím, že celkem oprávěně) přišel vzhled noční krajiny XP11 jako nerealisticky slabě osvělený. Tady města svítí, že to skoro ani nejde v té tmě postřehnout, ale po vzletu z Brna, hned jak jsem se otočil na sever jsem z 4000ft viděl nádherně osvětlenou dráhu v LKPO. 
- nevím jak tomu aktualizovat navdata, nepamatuji už, kdy byly v LKMT nahrazeny SOPAV odletovky REGLI, každopádně je to má navdata z doby kdy se ještě v LKMT odlítalo na sever přes SOPAV. Aktuální odletovky REGLI/UPLAV/BILNA/BAXEV tam nejsou.
- v jistém smyslu mi ta mrtvá krajina v Evropě připomíná Condor 2.
- v noci jsem si málem prsknul do textilu, když jsem viděl jak tam vypadají před érem pojížděcí čáry. Je to takový malý detail, ale tak realistické čáry na pojížděčkách nemá zatím žádný jiný letecký sim. Je úplně vidět výška nánosu té barvy, tohle bych moc chtěl v XP12  |
|