FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 6. 7. 2025, Den upálení mistra Jana Husa Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
plánování trasy A320 F-B-W Jeden příspěvek | Celý strom
plánování trasy A320 F-B-W   8. 11. 2022 / 23:16
Willhelm   
Na letištích kam s oblibou létám bývá ještě jedno šméčko. Mezi APP a STAR procedurou bývá často do trati vložen vektor. V 90% případů funguje jeho smazání z letového plánu kdy dojde k plynulému napojení a přepočítání trasy mezi APP a STAR - a pak je to jak píšeš - letí to jako po kolejnici a přistane skoro samo - dobré taky vědět, že v určitém okamžiku ti Playstation začne nadávat do Retardů - a to je okamžik kdy je dobré oba Trotly přesunout na nulu nebo pro fajnšmekry do Idle pozice.

Nicméně k tomu samo přistání je potřeba mít ještě dobře nastaveno pár dalších maličkostí - sílu autobrakes (spočítanou předtím v aplikaci podle predikované hmotnosti éra v době přistání a stavu dráhy dle ATISu nebo METARu a dalších parametrů - Fenix ji má třeba integrovanou v tabletu, pro FF v XPL je komunitní mod tabletu který to tam přidá taky i s dalšíma fíčurama), mít zarmované spojlery atd.

Jinak kudos za ten tip na FBW dokumentaci. Moc jsem v něm nenalítal a do větší hloubky jsem se o to nezajímal. Pravda někomu to může vyhovovat více než CBT videa.

Jinak doporučím trénovat doma mezi LKMT-LKTB obě letiště mají pro Playstejšna super procedury bez šméček, let je velmi krátký a tak se dobře učí postupy v relativně krátkém časovém rámci. (Jeden pendl LKMT-LKTB-LKMT z C&D přes doplnění a hot start v brně do C&D cca 1,5h.)
 
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ