Na letištích kam s oblibou létám bývá ještě jedno šméčko. Mezi APP a STAR procedurou bývá často do trati vložen vektor. V 90% případů funguje jeho smazání z letového plánu kdy dojde k plynulému napojení a přepočítání trasy mezi APP a STAR - a pak je to jak píšeš - letí to jako po kolejnici a přistane skoro samo - dobré taky vědět, že v určitém okamžiku ti Playstation začne nadávat do Retardů - a to je okamžik kdy je dobré oba Trotly přesunout na nulu nebo pro fajnšmekry do Idle pozice.
Nicméně k tomu samo přistání je potřeba mít ještě dobře nastaveno pár dalších maličkostí - sílu autobrakes (spočítanou předtím v aplikaci podle predikované hmotnosti éra v době přistání a stavu dráhy dle ATISu nebo METARu a dalších parametrů - Fenix ji má třeba integrovanou v tabletu, pro FF v XPL je komunitní mod tabletu který to tam přidá taky i s dalšíma fíčurama), mít zarmované spojlery atd.
Jinak kudos za ten tip na FBW dokumentaci. Moc jsem v něm nenalítal a do větší hloubky jsem se o to nezajímal. Pravda někomu to může vyhovovat více než CBT videa.
Jinak doporučím trénovat doma mezi LKMT-LKTB obě letiště mají pro Playstejšna super procedury bez šméček, let je velmi krátký a tak se dobře učí postupy v relativně krátkém časovém rámci. (Jeden pendl LKMT-LKTB-LKMT z C&D přes doplnění a hot start v brně do C&D cca 1,5h.) |
|