FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 3. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
plánování trasy A320 F-B-W Jeden příspěvek | Celý strom
plánování trasy A320 F-B-W   8. 11. 2022 / 23:16
Willhelm   
Na letištích kam s oblibou létám bývá ještě jedno šméčko. Mezi APP a STAR procedurou bývá často do trati vložen vektor. V 90% případů funguje jeho smazání z letového plánu kdy dojde k plynulému napojení a přepočítání trasy mezi APP a STAR - a pak je to jak píšeš - letí to jako po kolejnici a přistane skoro samo - dobré taky vědět, že v určitém okamžiku ti Playstation začne nadávat do Retardů - a to je okamžik kdy je dobré oba Trotly přesunout na nulu nebo pro fajnšmekry do Idle pozice.

Nicméně k tomu samo přistání je potřeba mít ještě dobře nastaveno pár dalších maličkostí - sílu autobrakes (spočítanou předtím v aplikaci podle predikované hmotnosti éra v době přistání a stavu dráhy dle ATISu nebo METARu a dalších parametrů - Fenix ji má třeba integrovanou v tabletu, pro FF v XPL je komunitní mod tabletu který to tam přidá taky i s dalšíma fíčurama), mít zarmované spojlery atd.

Jinak kudos za ten tip na FBW dokumentaci. Moc jsem v něm nenalítal a do větší hloubky jsem se o to nezajímal. Pravda někomu to může vyhovovat více než CBT videa.

Jinak doporučím trénovat doma mezi LKMT-LKTB obě letiště mají pro Playstejšna super procedury bez šméček, let je velmi krátký a tak se dobře učí postupy v relativně krátkém časovém rámci. (Jeden pendl LKMT-LKTB-LKMT z C&D přes doplnění a hot start v brně do C&D cca 1,5h.)
 
Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ