FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 28. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
MSFS nastavení grafiky Jeden příspěvek | Celý strom
MSFS nastavení grafiky   3. 10. 2023 / 20:34
knight
Ahoj všichni,
chtěl bych poradit ohledně nastavení grafiky. Přikládám screen a ptám se jak vylepšit grafiku plochy. Takto mi to přijde nerealistické, ale ať zkouším nastavit jakkoliv vypadá pořád stejně.
Díky moc
54152 B / 750 x 514 / plocha.jpg
 

MSFS nastavení grafiky   4. 10. 2023 / 10:01
Radek38
A co to je za letiště ? A když tak přilož screen s nastavením grafiky.
 

MSFS nastavení grafiky   4. 10. 2023 / 11:34
DarrianCZE
Ahoj, v tomto ohledu doporučuju tento příspěvek na MSFS fóru, kde je detailně rozebraný, co každý nastavení znamená, a jaký má dopad na výkon.

https://forums.flightsimulator.com/t/how-to-graphics-settings-and-performance-guide-su12-update-7-26-2023/132407
 1x  

MSFS nastavení grafiky   4. 10. 2023 / 21:01
nettopyr
Díky moc za odkaz. Super pomůže. Střílel sem to vždy v podstatě od pasu.
 

MSFS nastavení grafiky   4. 10. 2023 / 14:00
Luděk Ch.
A to máš tak na všech letištích nebo jen někde?
 

MSFS nastavení grafiky   4. 10. 2023 / 19:23
knight
Ahoj,
jj na všech a všechno default letiště. S nastavením si pořád hraju takže jakýkoliv screen nebude relevantní, měním všechno všelijak Takže screenu by bylo hodně.
Spíš poradit, kterými atributy v nastavení by tohle mohlo asi být.
 

MSFS nastavení grafiky   4. 10. 2023 / 19:29
newor   
Nastavením grafiky pravdepodobne nezmeníš nič čo chceš. To, ako to vyzerá, je vecou použitých textúr na povrchu. Nastavením detailov môžeš asi trochu dosiahnuť rozmazanie, ale vždy to bude vyzerať viac-menej rovnako. Skús si na skúšku stiahnuť nejaké nie default letisko, sú aj väčšie, ktoré sú free a porovnaj. ...
 

MSFS nastavení grafiky   4. 10. 2023 / 19:38
ulitej
Osobně nevím proč neodpovíš na tu úplně první otázku , myslím, že by se určitě obratem ukázal nějaký proti obrázrek daného letiště a bylo by hned vidět co se má řešit.
Proč to takhle píši - mám úplně tu nejhorší GPU na které jde MSFS spustit , tak by mě to taky zajímalo na porovnání.
 

MSFS nastavení grafiky   4. 10. 2023 / 19:58
knight
všechny letiště
28307 B / 750 x 350 / 1.jpg
30152 B / 750 x 393 / 2.jpg
28618 B / 750 x 391 / 3.jpg
 

MSFS nastavení grafiky   4. 10. 2023 / 20:39
ulitej
Nezlob se nastavení těchto údajů je pro mě španělskou vesnicí - proto jsem se ptal tedy na název daného letiště - nebo nějakého místního u nás co je generovaný jen samostatným simem.

Potom se může porovnat to co se ti nelíbí s někým jiným - nebo myslíš . že takový to pokus není to nejednožší co může být na začátku a potom následně řešit další věci.
 

MSFS nastavení grafiky   4. 10. 2023 / 21:08
knight
screen byl z default LIRF, ale jak říkám je to všude stejný, zkusil jsem ještě něco poupravit z toho fóra na flightsimulatoru.com a nastavil DX11 jak psal Willhem a výsledek na LKPR je takovýto
Tak už nevim
34042 B / 670 x 550 / lkpr.jpg
 

MSFS nastavení grafiky   4. 10. 2023 / 21:14
ulitej
Jak tady někdo napsal - LKKV je nyní asi možné vzít jako testovací - bohužel až zítra sem dám moji generovanou plochu na té mé plečce - pokud to budeš mít o kus dál vyřešené tak bude je dobře - dřív se bohužel nedostanu na létací počítač - toto je jen ntb.
 

MSFS nastavení grafiky   4. 10. 2023 / 21:16
knight
Díky vyzkouším, ale teď už na to taky nemám. Jsem z toho magor, radši se vyspím
 

MSFS nastavení grafiky   5. 10. 2023 / 18:01
ulitej
Takže tady je můj slibený obrázek , spíš bude k ničemu protože jsi určitě pořešil z jiných rad
30046 B / 750 x 335 / LKKV.jpg
 

MSFS nastavení grafiky   5. 10. 2023 / 19:06
knight
Ahoj,
prdím na to. Mám to pořád stejný. Možná něco v nastavení garf. karty. S tím jsem si taky hrál podle návodů na youtube. Třeba je něco blbě tam. Ale chci taky někdy lítat a ne 14 dní nastavovat grafiku.
 

MSFS nastavení grafiky   5. 10. 2023 / 19:15
ulitej
Doleť se kouknout na Trosky a třeba se ti zlepší nálada fakt to asi musí třeba někdy člověk hodit za hlavu.
 

MSFS nastavení grafiky   5. 10. 2023 / 19:37
xWing   
Keby si cital vsetky prispevky a dokazal odpovedat na otazky, mozno by sme nasli aj riesenie.
Na moju otazku si neodpovedal, najdi si ju.
 

MSFS nastavení grafiky   4. 10. 2023 / 20:39
Willhelm   
No většina krabicových letišť v MSFS vypadá blbě, protože jsou tvořené skriptem a z crappy textur. V tomhle to není bug ale fíčura. Zkus spíše některé z manuálně tvořených letišť - pokud máš WU-XIV, tak třeba LKKV. Pokud by sis přečetl ten odkaz co sem dal DarrianCZ, tak bys věděl, že pokud nemáš ultravýkonný procesor a 4090 nebo lepší grafiku, tak XP12 nezapínat. Je to jen nefunkční beta - v lepším případě ti způsobí CTD a máš klid, v horším případě budeš mít hnusný obraz a poloviční fps proti DX11.
 

MSFS nastavení grafiky   4. 10. 2023 / 21:13
xWing   
XP12 ?
Asi si myslel DX12
 

MSFS nastavení grafiky   4. 10. 2023 / 20:55
knight
ještě přikládám screen staženého letiště LEAL Alicante
72103 B / 687 x 550 / leal.jpg
 

MSFS nastavení grafiky   4. 10. 2023 / 21:40
Radek38
podle mě to máš všechno dost nastavené na nízké detaily.
Hlavně to terrain level bych dal víc, na plno. Závisí jaký máš PC, aby to utáhl.
Dál buildings dát na ultra,
objects level taky dát na plno,
grass na plno, atd.
 

MSFS nastavení grafiky   4. 10. 2023 / 19:46
xWing   
A co obsahuje adresar Community ?
 

MSFS nastavení grafiky   4. 10. 2023 / 23:39
knight
Tak asi podle mě ty důležité nastavení jsem dal na maximum a na LKKV (WU XIV) to vypadá takto:
48846 B / 750 x 411 / LKKV  max.jpg
 

MSFS nastavení grafiky   5. 10. 2023 / 08:38
Willhelm   
LKKV u mě s mým nastavení Grafiky. Řekl bych, že to co řešíš není bug, ale fíčura MSFS. IMHO pokud pominu chybějící 3D trávu a méně detailní mesh, tak ručně dělané letiště v XP11 vypadalo lépe a tak nějak ostřeji než v MSFS. Ono se pod těmi všemi blury ledacos schová. Grafika MSFS je dělaná primárně tak, aby vypadala dobře od 3000ft výš. Jakmile začneš studovat letiště nebo krajinu zblízka, tak asi uvidíš věci co se ti nebudou líbit. Ale to platí i o XP11/12. Tam bylo nešvarem hodně autorů scenerek udělat celou letištní plochu jako jeden polygon a neřešit vůbec azimut textury. Pattern betonových dlaždic např. 45° ke směru pojížděčky je pak celkem rušivý. Ale to nebyl problém simu ale tvůrce. Když si s tím člověk pohrál a místo deseti minut věnoval letištním plochám čtyři dny, vypadaly plochy podstatně jinak. Bohužel v oblasti tvorby letištních ploch je devmod MSFS z hlediska user friendly hodně daleko za WED editorem pro XPL.
30797 B / 750 x 314 / Snímek obrazovky 2023-10-05 080841.jpg
17159 B / 750 x 282 / Snímek obrazovky 2023-10-05 081301.png
27040 B / 750 x 439 / Snímek obrazovky 2023-10-05 081317.png
 

MSFS nastavení grafiky   5. 10. 2023 / 18:58
Willhelm   
Dnes jsem z čistě akademických důvodů navštívil 18+ server pro chlapy co rádi modelují ocelové ptáky (v Blenderu a nedestruktivní metodou), a k tomuhle tématu jsem tam náhodou našel myslím celkem super video, kde je vidět vizuální rozdíly i dopad na fps: https://www.youtube.com/watch?v=JNOacTwj4Uw
 1x  

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ