Ahoj, jelikož by mělo být všechno od xpl 12.1 víceméně ve vrstvách, udělal jsem toto orto také jako vrstvu overlay. Má to několik výhod a samozřejmě i nevýhody.
Orto není jako celý čtverec. CUZK nepokrývá oblast za hranicemi ČR. Tudíž se musí ručně spojit orto ČR a něco jiného. Když použiji pouze překryv, orto ořežu podél hranic a bílé, černé pozadí nahradím průhledným, zobrazí se mi na konci podkladová scenérie, v mém případě defaullt. Zkoušel jsem to nasadit i na čtverce s ortho4xp, ČR je moje orto, za hranicemi je orto z ortho4xp. DO budoucna plánuji právě spojení s ARC nebo google, ale to je na dlouho, nejdříve chci dokončit celou ČR.
První krok bude celá ČR, potom udělám několik krajních pixelů jako přechod, protože přes již zmíněná orta z ortho4xp to má dost viditelnou ostrou hranu, ale to by mělo i mezi čtverci, takže to je něco navíc.
Potom to možná budu prolínat s google nebo arc, aby to pokrylo celý čtverec.
Hlavní výhoda je, že můžu orto hodit na jakýkoliv terén, který pod tím zůstane a nic nemění. Defaul má výhodu, že zachová původní autogen, funkční vodu a ostatní ptákoviny z xpl 12. Pro ortho4xp musí být overlay s autogenem, nefunguje voda atd.
Další výhoda je pokud používáš hodně přídavných malých letišť nebo heliportů. Ty jsou dělané ve WEDu a ten vše pokládá na default, proto na jiných terénech budovy levitují atd.
Nevýhoda je složitější umístění v scenery_pack.ini.
Ještě mi chybý spousta práce ale už můžu uvolnit testovací kousky. |
|