- FOV jde nastavit jen pro interní kameru.
- rybí oko jsi v tomto vlákně použil zatím jenom ty, ale podle mě pro 90% populace srozumitelnější něž rektilineární projekce. Ty budeš patřit do skupiny co používá pro klavír mnohem chytlavější a výstižnější výraz klapkobřinkostroj, že?
Obrázky níže:
- default externí camera MSFS na 3440x1440 (myslím si, že z fotografického světa převzatý výraz rybí oko je více než výstižný.)
- externí kamera MSFS na maximální zoom in - kde je perspektiva v pořádku. U externí kamery prostě chybí možnost konfigurace vzdálenosti kamery od objektu a distorze (nebo spíše špatně nastavená perspektiva) je navázána zcela nelogicky na zoom.
- default externí kamera v XP12 3440x1440 (mimochodem v XP11/12 je systémové nastavení FOV platné pro interní i externí kameru.) V mém případě by to možná chtělo ještě 2-3° ubrat - podle úhlu apron lampy vlevo.
- V MSFS se interní pohled dá doladit pomocí volby Ultrawide on a nastavení FOV - někde na ASOBO fóru jsem na to našel i odkaz na výpočetní tabulku do které se dávalo rozlišení monitoru a vzdálenost oka od monitoru a vypadly doporučené stupně pro správné FOV v mém případě 3440x1440 a 45cm je to 62°.
- Drone kamera problém s distorzí překvapivě nemá, ale tahle fíčura je pro lidi co to provozují na gamepadu, s klávesnicí, myší a HW hejblátkama nepoužitelné.
- Ano 98% času člověk tráví v kokpitu, ale zkuste vysvětlit zákazníkovi, že auto s nefunkčními klikami je OK, protože 98% času tráví jízdou uvnitř. |
|