Což o to, na MCP panelu stejně mívám vlastní rychlost, ale ... vrtalo mi hlavou, co to ...  
 
ad AT bez autopilota - v 737 (aspon v originální boeingový dokumentaci, a i v PMDG) to funguje v závislosti na tom, jestli jde o ILS přiblížení, nebo non-ILS. 
 
v případě, že máš zaplé/povolené FAIL OPERATIONAL autopilota (/či co to je/) tak při ILS přiblížení i bez autopilota funguáje AT až na zem, a v moment podrovnání (+/-) se sám krásně stáhne.  
 
V případě, že máš FAIL PASSIVE autopilota, a nebo letíš non-ILS přiblížení, tak vypináš ručně AT v příslušné vejšce, jinak se sám nestáhne a jsi v prdeli (ověřeno i v PMDG, že to simuluje správně). 
 
u tý 777 jsem toho zatím moc nenalítal, zatím jsem jen zaregistroval, že AT funguje stejně jako v případě 737 FAIL OP, čili je možné ho mít až na zem. možnost přepnutí mezi FAIL OP a FAIL PASIVE tam není    |  
  |