|  | |  | |  |  | | PMDG 777-300  Approach/Landing speed   4. 8. 2024 / 20:48 |  | 
 |  |  |  | | Malý dotaz - nebo spíš investigace, jestli dělám blbě něco já, nebo je něco blbě v PMDG, a nebo je to tak správně. v FCOM/FCTM jsem to tak nějak nevyčetl. 
 Jak se to chovalo v 737:
 - když jsem v 737 vybral v FMC nějakou kombinaci approach speed / flaps, tak se vybraná rychlost propsala na LEGS pejdzi do posledních dvou bodů trasy (dráha a FAF)
 
 v 777
 - v FMC vyberu nějakou kombinaci approach speed / flaps, tak se vybraná rychlost do posledních dvou bodů nepropíše
   
 Netuší někdo, jestli je to tak správně? .)
 | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | PMDG 777-300  Approach/Landing speed   5. 8. 2024 / 18:55 |  | 
 |  |  |  | | FCOM Vol 2 sekce 11.31  
 777 pude na 170 uzlu, 737 podle Vrefu
 | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | PMDG 777-300  Approach/Landing speed   6. 8. 2024 / 21:20 |  | 
 |  |  |  | | Dík  jsem tu jednu zmínku o 170 v těch 2300 stránkách nějak přehlédl  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | PMDG 777-300  Approach/Landing speed   6. 8. 2024 / 09:36 |  | 
 |  |  |  | | je to tak, rychlost musíš nastavit na MCP panelu, mě by zase zajímalo jestli se s B777 sedá na autothrottle při odpojenym autopilotu nebo na manual thrust jako u B737
  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | PMDG 777-300  Approach/Landing speed   6. 8. 2024 / 21:19 |  | 
 |  |  |  | | Což o to, na MCP panelu stejně mívám vlastní rychlost, ale ... vrtalo mi hlavou, co to ... 
 ad AT bez autopilota - v 737 (aspon v originální boeingový dokumentaci, a i v PMDG) to funguje v závislosti na tom, jestli jde o ILS přiblížení, nebo non-ILS.
 
 v případě, že máš zaplé/povolené FAIL OPERATIONAL autopilota (/či co to je/) tak při ILS přiblížení i bez autopilota funguáje AT až na zem, a v moment podrovnání (+/-) se sám krásně stáhne.
 
 V případě, že máš FAIL PASSIVE autopilota, a nebo letíš non-ILS přiblížení, tak vypináš ručně AT v příslušné vejšce, jinak se sám nestáhne a jsi v prdeli (ověřeno i v PMDG, že to simuluje správně).
 
 u tý 777 jsem toho zatím moc nenalítal, zatím jsem jen zaregistroval, že AT funguje stejně jako v případě 737 FAIL OP, čili je možné ho mít až na zem. možnost přepnutí mezi FAIL OP a FAIL PASIVE tam není
   | 
 |  |  | 
 
 | 
 |