Celá tahle diskuse a moje pojednání o SQUAWKU vznikla na základě zcela konkrétní situace , kdy pilot měl omylem SQUAWK Stdby a neměl vůlbec podán letový plán. Pak na VATSIMU není jednoduchý a rychlý způsob, ja zjistit ani jeho volačku. samozřejmě ho najdu na mapě ServInfa a podle toho odchytím, ale to není to ono ...
Takže proto bych trval na používání SquawkuC pro veškerý provoz, tak jak to -patrně - požadují i směrnice VATSIMu samozřejmě vždy se dá s ATC domluvit jeho típnutí zpět do Stdby.
=========================
Mimochodem myslím, že ne všechna letadla mají odpovídač - moje stařičká JU-52 ho teda určitě nemá, což udivilo i zkušeného ATC OFFa kdysi. SB odpovídač nepřidá, pokud ho nemá letadlo, SB nepomůže.
Pak je to pochopitelně na domluvě. Myslím, ale že i v tomto případě funguje přepínač C/Stdby ve SB a něco se tam zobrazuje ( nevím ).
pavelS |
|