Aha, jasne, to uz dava smysl... Takze jeste prosim napiste jak presne to zaseknuti vypada.
1) pri jake active runwayi dochazi k zaseknuti na 13/F a jak to zaseknuti vypada. Jeste nabizim dve zduvodneni:
a) Pokud je v provozu 06 a letadla vyklizi po 13tce a soucasne najizdi po Fku na zacatek 06 opravdu k zaseku muze dojit a je to temer NEODSTRANITELNE.
b) Pokud je v provozu 13, letadla tam nemusi byt zaseknuta, ale mohou jen cekat na nejakou pomalou pristavajici cesnu. Bohuzel zatim nemuzu cestu z Appronu zkratit aby nevedla prez 13/31 bez velkych vedlejsich ucinku, ale muzu svuj vyvoj zamerit tim smerem...
Zkuste to popsat co nejdetailneji, abych si podobnou situaci mohl navodit doma a otestovat.
2) Co se tyka toho Pcka, jak to zaseknuti na vyjezdu vlastne vypada??? Chci tim rict nikdy jsem nezazil zaseknuti na odjezdu - spis zmizeni a tak, kde presne se zaseknou?? Uz u runwaye, nebo az na krizeni PxL?? Jestli az na krizeni PxL tak pro to uz bude v 1.5tce mala oprava, ale jen to zasekavani trochu omezi, nevylouciho uplne ( na to je L moc dlouha - AI to nedokaze poradne probrat )
Jo a jeste jedna vec me napadla. Kdyz se vam nekde zaseknou letadla, prosim poznamenejte si prosim cas ( herni ), smer a silu vetru ( taky herni a provoz, ktery pouzivate ( ja momentalne pouzivam svoje traffic data + PAI ), abych tu sitoaci mohl doma nasimulovat a zanalyzovat. |
|