Přít se není třeba, tady je to opravdu zdánlivě nelogicky vlevo + a vprvo -. Já jsem si na to ale vcelku zvyknul během 30 minut.
Co se týče toho startování, tak jsouc zvyklý nahodit BAe146, neměl jsem tady nejmenší problém - na první pokus.
Postup je cca následující (doufám, že to nespletu):
1, Zapnout baterie
1, uvolnit přípustě paliva (čudly pod plynama)
2, spustit palivová čerpadla - na OHD vlevo druhá řada od spoda.
3, oživit APU (jednoduše start APU) i s gen. - na main panelu nahoře.
4, na el. unit panelu (pod APU) zapnout v dolní řadě všechny 4 zprava (popř. i to vlevo - ext. zdroj jeli připojen - panel GPU)
5, teď by se měla oživit avionika, antiskid a takovýhle nesmysli a vynechám i AIR systémy kromě zapntí APU AIR
... a jdem a na spouštění - vše na panelu starteru ...
6, přep vlevo od "kolečka" podle situace- nahoru start z ext. zdroje, uprostřed normal a dole ve velkých výškách a při nízkých teplotách
7, otočit selektorem na motor 1
8, SWITCH MASTER (vpravo od kolečka) on
8, ENGINE STARTER nahoru "START" (pod kolečkem první vpravo)
9, počkat až naběhne motor a starter se přepne sám zpět.
10, otočit selektorem na další motor a opakovat vše od bodu 8
No a dál už je to brnkačka
AP jsem pochopil bez manuálu taky velice rychle a musím říct, že se sním zachází fakt dobře. Do konce to krásně reaguje při průletu ILS a usadí se do něj jak dítě na hrnec bez nějakýc výkyvů.
První dojmy jsou takové, že už fak chybí je VC a nějaká pořádná RNAV navigace a je to dokonalý stroj. |
|