No, zas tak nereálný to bejt nemusí. Ona ta půlka nemusí bejt matematicky přesná. Takže kdyby mu chyběla 1/3 pak ztratil necelou 1/6 nosné plochy. Vyšší zatížení není okamžitě na škodu.
Je to hornoplošník s docela solidním vzepětím, takže se ani moc naklánět nemusí Drobnej náklon mohl přiřknoutž letu na vítr. Čelní odpor vyrovná odpor v místě, kde to je urvaný, takže se to nemusí ani projevit zatáčením kolem svislý osy.
A hlavně, urvanej konec a větrnej bordel okolo kupodivu působí skoro jako vinglety (testováno ve větrným tunelu - čím horší aerodymanika ukončení, tím menší ztráta vztlaku na konci křídla ale s nárůstem čelního odporu).
Jen mi je divný, kam všichni tři celou dobu čuměli, když se ani jeden z nich nekouknul bokem.