Takovehle slohovky rad ctu.
Ja jsem, abych pravdu rekl, mel docela stesti, chtel jsem se podivat na Alpy tak jsem si dal cestu tak nejak pres ne, ridici v Nemecku pohodovi, jako vzdycky, poslouchatelna anglictina, semtam nejaky "Gute, čus, atd.", Swiss taky v poho, pekne to tam kočíroval (btw.: z Alp jsem nevidel ani kousek, trochu jsem podcenil tu tmu a baterka tam nedosvitila . U Italu uz to bylo trochu horsi - z volacky Bohemia 198 se stavala bravo hotel alpha (to me pak provazelo po zbytek cesty) i kdyz jsem to mel v poznamkach napsane, to nic, ono by se jim to stejne asi blbe vyslovovalo... Nicmene za tu sodu italske radiokomunikace jsem mel sto chuti si vypnout zvuk, ne ze by ten jejich jazyk z pocatku nebyl zajimavy, ale po nejake dobe to preci jen leze trochu "krkem". Po nejake dobe se se mnou Ital rozloucil a rekl mi at jdu na LFMM_CTR, o ktere jsem ani poradne nevedel ze tam je protoze se stale odpojovalo a pripojovalo... Ohlasil jsem se na LFMM_CTR, ten clovek byl pomerne v pohode i kdyz jsem se docela blizil k letisti ve FL280, ale protoze to byl zrejme clovek vsimavy, dal mi vyklesavani do FL270, cimz mi hodne pomohl . Po chvili se ozvalo LFMM_U_CTR at ho kontaktuju (asi trochu chyba v domluve) tak jsem ho slusne pozdravil a sdelil mu ze si s nim nechci povidat protoze uz kecam s nekym jinym.
Stejne asi jako vsichni ostatni jsem mel posledni bod MTL, ocekaval jsem STAR MTL3C, ale nekolik mili pred nim mi dal CTR desc. do FL130 a nejakej vektor cca mezi SAURUG a LOGIS s tim, at jdu na APP. Kdyz jsem preladil na app a ohlasil se doslo mi akorat odpovedi radar contact a nic vic, tak jsem po chvili pozadal o zarazeni do MTL3C k LOGISu, bylo povoleno, a jeste at jdu do 5000ft, jak pozorne. Mel jsem docela kliku ze mi povolil ten STAR protoze pak byl na frekvenci takovy bordel (vesmes ve francouzstine) ze by na me nebylo misto, takze jsem pokracoval podle trati jak je publikovano s dodrzovanim rychlosti a vysek. Nekde nad MJ mi dal povoleni na priblizeni a at mu dam finale, tak jsem taky udelal, presel na vez a vsechno uz bylo celkem v pohode.
Na pojizdeckach jsem mel nejdriv trochu problemy se zorientovat, protoze tam nebyly nikde popisky, ale povedlo se, dojel jsem tam kam jsem mel, rozloucil se, udelal screen a rychle se odpojil a pro uklidneni jeste polital v LKCT.
Pokud byl ten clovek na CTR aspon trochu vsimavej a na APP by vam dali STAR, ne vektorovani, tak by to priblizeni bylo v poho a na frekvenci by nebyl takovej srumec.
Nicmene jsem stejne rad ze jsem to letel, do zahranici se zase tak casto nepodivam a kdyz uz tak ne tak daleko. Tesim se na dalsi event pokud bude zase v rozumne vzdalenosti.  |
|