a) Programy pro tvorbu bez zásahu uživatele jsou nebo se dají dodělat. Tady bych neviděl zásadní problém.
c) nooo, patch. To teda nevím, co by na tom mohli změnit, aby to šlo dělat automatizovaně. A při současné situaci vytvořit nějaký automatizovaný generátor ... hmm, řek bych, že zcela nemožné. Takže zůstává stará otravná klikací metoda. Kdo měl tu čest ji použít uzná, že je to o nervy.
Barevné sladění - další problém. Automaticky by to asi nebylo zcela ideální. Někde je absolutně stejný typ lesa do modra, jinde je krásně zelený. A kdo mi zaručí, že modrá střecha se mi programem nepřebarví na zelenou. Takže zase by se to muselo vše ručně kontrolovat a ladit.
Sezónní a hlavně noční textury - moc velký problém. Nerad bych v noci letěl nad mrtvou krajinou bez světel nebo v zimě nad kvetoucími loukami. Ikdyž nějaké barevnostní transformace by šly udělat a vytvořit třeba zimní variantu, ale s tím roste objem dat. Už jen s letními texturami by to mělo odhaduji tak 3GB.
Aby to nevyznělo špatně:
Já bych byl hodně rád, kdybych mohl lítat nad reálnou krajinou. To by bylo absolutně skvělé (takový můj malý simovský sen , ale vždy začnu být skeptický, když si uvědomím zmíněné problémy. Takže pokud by se začalo něco dít a všeobecně by tu zavládl pozitivní postoj k tvorbě ortoČR, tak jsem ochoten přidat ruku k dílu. Ale zatím se raději držím stranou. |
|