OKA, tak jinak... pochazim z Palavska na morave a tak si tam pekne letim.. a reknu vam vsem CELLY SUCKS!
Tedy jenom celly.. ona ta orto textura tam proste MUSI byt, ale lesy atp by mohly byt reseny metodou CELL... dulezite jsou obce a vyznacne krajine utvary [lomy, rekreacni prostory, prumyslove komplexy.. nase krajina jich je plna, staci se divat z vlaku, natoz z letadla...].. myslim ze kombinaci ortofota a CELL metody jsme schopni ziskat krasnou krajinu s dobrymi daty... k existujicim celum by slo udelat redukce POPR. ziskat od autoru zdroje a pak je zaradit.. urcite je treba predelat vzhled silnic atp.. nak ruznymi cells jsem poletoval a leckdy to nevypada tak, jak by mohlo... to neni kritika, to je POVZDECH..
mesta jsou bez diskuze... casto nemaji zimni texturu a ta nocni vypada hruzostrasne.. nic ve zlem..
dalsi vec, l tomu desetimetru! Byla to jedna scenerie nabo vice? Mam pocit, ze segmentaci scenerie je snadno mozne snizit pametove naroky, tj ruzne useky musi byt vlozeny jako jine scenerie, pak to i MSFS rozseka a cte postupne... je to jen moje teorie, ale myslim ze spravna... cim mensi SUB scenerky, tim hladsi chod... nakonec takhle funguji i Wins, takze... |
|