FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 24. 9. 2025, svátek má Jaromír Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Helios Jeden příspěvek | Celý strom
Helios   30. 8. 2005 / 12:45
smejca   
Tak přišla první konkrétnější zpráva od Boeinga. Podle ní to vypadá, že to ta posádka pěkně zvorala.

Podle všeho provádeli tzv No Bleed Take Off. To je legální procedura na provedení vzletu, pokud jsou motoy s výkonem na hraně (EGTM je blízký 0) a venku je vedro. Spočívá v tom, že se vzlet provádí s vypnutými odběry vzduchu na motoru. Tím pádem se neodebírá vzduch z kompresorů a tudíž se zvyšuje jejich účinnost. Na druhou stranu nejde žádný vzduch do systému klimatizace a přetlakování. No a po vzletu (pokud se nepletu, tak cca při zatažení klapek) se odběry mají otevřít. A tohle asi osádka opomněla. Při průletu 10.000ft (kabinová výška se rovnala výšce letu - nebylo přetlakování) se jim rozhoukala siréna, která upozorňuje na velkou kabinovou výšku. Jestli sirénu zaměnili za Take Off warning (druhá možnost, kdy to zní), nebo je to prostě rušilo, zatím jen bůh ví. Každopádně to vypadá, že si sirénu vypli a vesele stoupali dál. Odběry od motorů si nezapli. Ve 14.000 ft začaly cesťákům padat masky. Stále stoupali.

Potud zpráva. Jestli se k tomu přidá zavřenej kyslíkovej ventil nebo prázdná flaška pro osádku, tak je vymalováno...
 
Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ