FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 20. 11. 2025, svátek má Nikola Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
2 x foto havarovany MiG-23 Jeden příspěvek | Celý strom
2 x foto havarovany MiG-23   1. 9. 2005 / 10:37
tonde   
Zasilam k nahlednuti foto ze dvou havarii MiG-23, s odvolanim se na prispevek MaPa (a naslednych textu)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Piloti motorových rogal!!! 31. 8. 2005. / 14:25
a pripojuji i jeho link, ktery nasel (MaPa - mohl jsem? )
http://www.sweb.cz/fpage/havarie.htm (velmi smutne cteni)
1. foto: MiG-23MF, cislo 3891, kolega z letky, katapultaz ve vysce 1.800m po pozaru motoru. Ten den se letalo v ruske typove radiokorespondenci, Henrisek ohlasil "Horí to, razrešitě kataplutaž!!!" a na dalsi dotazy ridiciho letani jiz nereflektoval, nebot visel na padaku. Pred tim naprosto dokonale uhasil, vypl motor, autopilota a baterku a odpalil si pod prdeli raketu, cimz si navodil kratkodobe pretizeni pres 20g a od te doby ho neboli zada . (doporucuji k pozornosti hezky starsi prispevek a cely strom "Re: Re... AD: vystřelovací sedadla - bacha dlouhý! 22. 6. 2005. / 17:01" - Kuma - dost dobry) Jo, a na druhy strane fotky mam jeho podpis Ve zdravi prezil a nejaky cas jeste letal dale.
2. foto: MiG-23MF, cislo 3888, muj spoluzak. Nekolik drobnych chyb na pristani, ktere se nescitaji, ale nasobi, nasledny odskok neboli kozel a chyby se zacaly kupit Chybna reakce pilota pri odstraneni kozla - kvuli konstrukci podvozku ma MiG-23 pri kozlu tendenci odskoky zvysovat - nejvetsi chybou nevypusteni brzdiciho padaku, nasledoval druhy vyssi odskok, dopad, treti - jeste vyssi odskok, pri naslednem dopadu - zaplatbanbuh - vylomeni predni podvozkove nohy, dopad na cumak a zastaveni po nekolika stech metrech. Kdyby se nevylomil pridak, nasledoval by ctvrty, jeeeeeeste vyssi odskok, pad po kridle pri rychlosti okolo 260km/h a ........ hruza jen pomyslet. Pilot prezil ve zdravi, tedy fyzickem, prerazen na L-39 a ted udajne leta nekde v Americe.
Tot tedy druha stranka aktivniho letani, tato ovsem s tim veselejsim koncem.
Jeste jednou cest vsem kamaradum, kteri svemu konicku obetovali to nejdrazsi.
img_forumn/r65452_1.jpg (269x400)
   Seznam příspěvků  
Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ