Tak to nepoužívej. Ale sám jsi viděl, že kolega netušil o tom, že má chybu v rádiu a přestože mi odpovídal, já ani ty jsme nic nedostali na ivapu. A pokud jde o realističnost, budiž, laď si to na rádiu,ale pak se nediv, že v hustém trafficu na UNICOMu ti najednou přijde na chatu zpráva, že jsi právě ohrozil někoho proti tobě. Třeba právě někoho kdo letí 3 hodiny se zapnutým crashem a ty ho "taranuješ". Ale je to věc názoru. IMHO občas jsem míval podobný problém.
Dříve jsem to taky ladil na radiu, ale zase v reálu jeden komunikuje a druhý ladí frekvenci,už ale ne, čímž mi odpadá zdlouhavé přepínání radia a hledání + / - na ukazovátku.
Takže si myslím, kdo chce at používá radio a uklikává se nebo ivap a klikne jen párkrát. A ladění dopředu? Mno buďme rádi, že není velké množství možných frekvencí jako v reálu a třeba při letu z Řecka do Prahy vás FIR Bratislava, přelet jen cca 10-15 minut, přeladí několikrát. Do toho ještě začínáte klesat. Sám jsem to zažil - reál. Tady bych byl vděčný za každou rurku navíc, včetně dalšího monitoru. Takže realita a realizace.
Ale jak říkám, každý podle svého gusta, nikomu nic nezakazuji od ivapu a nikoho neodrazuji od realizace letu. |
|