Takže máme tu další shrnutí celebkového veselí...... Protože minule jsem hodnocení vynechal, dneska vezmu obě akce dohromady.
Dakoty českému letectví zjevně svědčí. Jinak si nedovedu vysvětlit fakt, že zatímco v běžném provozu piloti na readbacky zapomínají neustále, tak při provozu historickém, kdy je jim poprvé dáva volnost říakt co chtějí a jak chtějí, najednou všechny informace potvrzují jako kdyby snad nic jiného než správnou frazeo nikdy neznali .
Kupodivu i kostrbaté a těžkopádne procedury dávných věků málokdy způsobily vyčkávaní víc jak jednoho letadla. Sledovat to celé z věže a jen doufat že se nesrazí je velmi zajímavá zkušenost, ovšem evidentně se to zvládlo....
Obstarožní navigační a přibližovací procedury s užitím RadioRange, SBA, Goniostanic či světelných majáků si piloti vyzkoušeli dosti a myslím že slavily úspěch. Ještě jednou bych tedy chtěl poděkovat Jirkovi Masníkovi, který pro nás přepravil příslušné Gauge.
Jako typ letadla jednoznačně vyhrála DC3, ovšem za nejoriginálnější poletující prostředek považuji návštěvu zatvrzelého vrtulníkáře, který když zjistil že v roce 1937 se opravdu žádný vrtulník seriově nevyráběl, navštívil nás alespoň Autogyrou. Charlie, Charlie, tebe holt na letadlo s pevnou nosnou plochou asi nedostanem ...
No a co nás čeká dál?
Příště rok 1927. Na kbelském letišti se společně prolétneme opravdu historickými stroji a pokud se podaří vývoj dalšího speciálního celebkového addonu, bude vás celý večer řídit startér ze své karavany. No a protože do konce roku nám zbyde ještě jeden měsíc a současně chceme dát šanci i těm, kterým chybí do kýžené frčky jeden či dva lety, čeká vás v prosinci bonusové překvapení. Zatím prozradím jen, že ač půjde o slet podobného ražení, nebude to další skok do minulosti.
Filip Dvořák
IVAO CZ-TC
PS: Na panďouru jak je zvykem přikládám seznam lidí, tlustí již mají nárok na frčku, pokud má někdo pocit že mu tam chybí nějaký leg, nechť se mi ozve.... |
|