|  | T/G s B737 PMDG 9. 11. 2005 / 06:57 | |
|  | Vcerajsi flyin na LZIB sa mi niesol v duchu T/G s B737 PMDG.
Zistil som zavazne nedostatky, len neviem ci su to moje,alebo toho produktu.
Vo FMC som nastavil route z LZIB do LZIB a body boli NIT-SLC-DEDIS-LZKZ-DEDIS-SLC-NIT. Dodam, ze SID a STAR som isiel na ruku, resp. autopilot HDG a ALT, cize bez udania SID a STAR vo FMC.
V LZKZ som planoval T/G. Vsetko prebiehalo hladko az po dotyk so zemou na LZKZ. V tej chvili zmizli vsetky nastavane body v FMC a ked som zavieral klapky z 30 na 5 (brzdove klapky som jasne ze nezapinal) a pridaval plyn, zacal ten neprijemny vystrazny bzuciaci ton. Sice plyn to pridalo, odlepil som sa od zeme a po chvilke ta vystraha prestala. Ovsem dalsi let bol vyslovene bez FMC, stale mi nadaval ze No active route. Kde je teda chyba ???
Ako sa robi T/G s B737 PMDG bez toho, aby som sa vyhol vynulovaniu FMC a toho neprijemneho vystrazneho bzucania pri pridavani plynu na RWY ?? Sorry, za obsiahly text, ale chcel som to vysvetlit podrobne. |
| |
|