Ti to vysvětlím názorně:
1) TWR když se tě na to ptá, tak tě vidí kde jsi
2) pokud jsi na holdu a on se tě zeptá,jestli jsi ready, potvrdíš ready (pokud ovšem jsi) nebo negativ (nejsem připraven). A pak ti dá TWR vstup na dráhu a vzlet/line up rwy and T/O. Což pro tebe znamená, vjedeš na dráhu a BEZ !!!! zastavení dáš plný knedlík, F4 apod. a mažeš z dráhy pryč.
3) pokud jsi už na dráze, tak už většinou TWR počítá s tím, že budeš připravený, ale nemusíš být. Nedodělal jsi úkony. A následuje průběh jako v 2), jen s tím rozdílem, že pokud mu potvrdíš že jsi ready, tak do té doby než ti dá povolení, pomalu přidáváš plyn, když ti ho dá, dáš plný a během rozjezdu mu opakuješ povolení. NESMÍŠ !!!! na nic víc čekat, protože on počítá s tím, že mu odtamtud vypadneš do slova a do písmene.
4) když ti dá na rwy jestli jsi ready na immediatelly tak jestli okamžitě nevypadneš, tak máš toho za tebou nebo ze strany na sobě a nestihneš ani tu modlitbu.
Už tomu rozumíš?
Platí zásada - kdo je na dráze, ten VŽDY překáží !!!! A podle toho se tak tam máme my piloti chovat, protože až budeme někdy v nouzi sedat na obsazenou dráhu, tak díky tomu volovi, co tam je, se můžeš i zabít,jinak by jsi to i třeba přežil. |
|