Vazeni, vcera jsem mel docela zavazny problem, ktery se 2x opakoval, premyslim, jestli to byla moje chyba, jak se ji da predchazet, pripadne jestli se tomu deje i v realu. Jelikoz jsem letel s TU 134 uvedu hodnotu v km/h. Letel jsem z LZTT na LKPR ve fl 280. Za BNO jsem zacal klesat, stahnul jsem rychlost ze 600km/h TAS na cca 550km/h a klesal tak, aby se rychlost nezvetsovala. cca ve FL 220 se patrne z IVAP natahhla nov informace o smeru a rychlosti vetru, letadlo zmenilo kurz, coz autopilot dorovnal a rychlost se skokem zvysila na 650km/h, ihned zacal rvat overspeed, stahnul jsem vykon mototu na minimum, pozvolna pritahl, ale nez se stacila rychlost vytratit, doslo k aircraft overstresed. Muzete mi poradit co s tim a jak takove situaci predchazet? |
|