Přesně tak to je, PT Tu-154 je trochu složitější, je to ukázkový příklad důležitosti check-listů. Já už sice jedu na rychlovku a bez papíru, ale ze začátku se mi stávalo, že jsem na něco zapoměl a potom to na mě řvalo, což bylo on-line super. Taky když lítám s něčím jiným a potom se k tučku vrátím , tak jednu podle papíru, abych na něco nezapoměl.
Jinak kdo používáte INS I21, tak mě se občas stalo, že "nefungovala" numerická klávesnice a přepnutí na motorový panel, měl jsem zapnutý přímý ovládání I21 přes num. klávesnici... ALespoň dvakrát jsem takhle online při startupu po kalibraci INS restartoval FS, protože jsem nevěděl, co to je.
Další věc bylo, že mi nešly natočit motory. 1) nezapnul jsem ty páky vlevo dole (engine levers?), 2) nebo byla zima a nezapnul jsem topení startéru (paliva). |
|