Dovolím si poznamenat, že složka Addon Scenery se chová zcela korektně. V základu obsahuje dva podadresáře, scenery a texture a je po instalaci sama v knihovně krajin s nejvyšší prioritou.
Naopak ji velice rád používám k tomu, abych do ní ukládal (BGLka do scenery a textury do texture) společné soubory, které se mají používat obecně (například sem směřuju soubory vlstních AI trafficů a AF data letišť) nebo jsou využívány více sceneriemi společně (hlavně textury stromů a podobné v ČR užívané záležitosti)
Pokud si do tohoto adresáře přidáš další adresář s jakýmkoliv názvem, tak to nekoliduje i když obsahuje další podadresář scenery a třeba i texture. Proto sem můžeš nakopírovat i další scenerie a nainstalovat je do knihovny odsud. Je to zcela jedno, kde jsou.
Drobná poznámka koumese se slabším PeCkem:
Některé scenerky jsou dost obsáhlé, jako je třeba Jesenicko. Je to vinikající práce, ale zaměstnává to docela dost mašinu. Proto jsem se ho rozhodl dost roztrhat do menších balíčků. Zjistil jsem, že když se při letu přiblížím k prvnímu objektu scenerie uložené a nahrané do knihovny tak blízko, že jej začne FSka graficky zpracovávat, tak okamžitě nahrává i objekty, které jsou třeba i za kopcem a u Jesenicka i za celou řadou kopců. Proto jsem se snažil detekovat, které objekty se skrývají pod jakým BGLkem a podle toho je umisťoval do samostatných adresářů a taky samostatně instaloval do knihovny krajin. Proto teď, když se přiblížím k LKSU se mi okamžoitě nenatahuje do paměti PC i LKMI, protože není součástí jedné krajiny v knihovně. Ale je to o zkušenostech, které je třeba získávat metodou POKUS - OMYL. |
|