| Co se týče grafiky, tak o stejné úrovni nemůže být ani řeč, A320 má lépe provedený 3d model i textury, o světlech nemluvě. A o čitelnosti, popř. přehlednosti přístrojů se dá velmi polemizovat. Ta možnost zvětšení přístrojů je velké plus u A320, protože např. display umělého horizontu u DF737 má nepřirozeně tenké linky ukazatelů a díky tomu nejsou dobře rozeznatelné drobné odchylky od vodorovného stavu, protože ukazatele neplynule přeskakují. To je u A320 doplněno možností zobrazení buď plného IFR panelu nebo jen částečného VFR panelu. Je pravda, že virt. kokpit jako celek sám moc nepoužívám, ale hodně často používám boční výhledy, které jsou právě řešeny tím virt. kokpitem, tudíž i při pohledu např. vpravo dopředu neustále vidím skutečný stav přístrojů a ne jen nějakou nepovedenou, jakoby nůžkami vystříhanou fotku jako u DF, což je podle mě velká výhoda. Naopak u DF jsou "fotorealistické" boční pohledy téměř nepoužitelné, protože při nich jde FPS šíleně dolů. Nevím, jak jsi přišel na to, že FMC je lepší u DF737. Manuál má lepší A320, zejména proto, že obsahuje cvičný let popsaný perfektně krok po kroku od vypnutého kokpitu až po zaparkování na cílovém letiště, včetně programování FMC! Takže to pochopí rychle i začátečník. Co se týče simulace tlakování kabiny (v podstatě jeden budík a spínač), to musí každý vědět sám, jak moc je to reálné a potřebuje to nutně k pocitu z řízení letadla. Každý z nich lépe simuluje různé pomocné systémy. Takže já jednoznačně doporučuji moderní A320 programovaný výhradně pro FS2002 proti zastaralému DF, který je pouze patchem upravený, aby "nějak fungoval" i ve FS2002. Jinak s velkým důrazem dodávám, že v žádném případě nemám nic proti Boeingům, spíše naopak a pokud by byl nějaký kvalitní využívající všech možností FS2002, tak bych určitě neváhal a možná bych s ním létal raději než s A320. Snad se v dohledné době dočkám. Ale DF737 už toto v žádném případě splnit nemůže, je to prostě o generaci starší model, myslím tím v simulátoru, nikoliv nejnovější reálné B737-700 apod. |
|