FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 11. 8. 2025, svátek má Zuzana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Debriefing: LKPR-LZTT-LKPR IVAO 24.1.2005 Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Debriefing: LKPR-LZTT-LKPR IVAO 24.1.2005   25. 1. 2006 / 22:34
Marky Parky   
S bodem 5) si jako zmiňovaný teoretik dovolím nesouhlasit.

U QNH není o čem diskutovat, předat ji musí řídící a musí zaznít na frekvenci od obou (řídícího i pilota). Nařizuje to předpis, místní směrnice pak upravuje pouze pořadí tohoto potrvrzení (nejdříve pilot, pak řídící, v předpisu to je naopak).

Potvrzení kódového písmena informace ATIS už je věc o které se můžeme nějak dohadovat a přít, ale rámcově - předpis říká, že pilot musí být informován o určitých informacích a to buďto automatickou službou, nebo přímo řídícím. Pokud se tedy stane, že pilot zahlásí jinou nežli aktuální informaci, je povinností řídícícho pilotovi buďto pŕedat změny (lepší varianta), a nebo ho informovat o tom že si má informaci poslechnout znovu (horší varianta). Zdali je nebo není nutné potrvrzovat informaci pokud pilot zahlásí aktuální, o tom se můžeme přít, já osobně bych preferoval variantu potvrdit, protože tím že potvrzení věnujete 2 vteřiny si ušetříte další půlminutu až minutu vysvětlování, pokud není pilotovi něco jasné.

Moje doporučení tedy z ní - QNH potvrzovat vždy (to se musí) a informaci pokud možno taky (je to jasné, jednoduché a předchází to budoucím problémům).

 
VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ