FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 4. 8. 2025, svátek má Dominik Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Typy scenérií Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Typy scenérií   28. 1. 2006 / 15:16
MaPa   
Tak MASH je vlastně to samé jako SRTM. Obsahuje to vlastní reliéf, tedy tvar povrchu.
CELL někdy také autory označovaný jako LOD naopak obsahuje vlastní povrch, co se na tvar jakoby potáhne a jsou na něm pole zástavby silnice řeky rybníky a autogenní objekty, jako jsou stromy, domy, kostely, které jsou generovány přímo FSkou a neodpovídají zcela reálu.
Pak existují VFR objekty, které autor vytvořil podle reálných objektů a podle nich se dá už zcela korektně navigovat. Navíc to vypadá i velice efektně, když třeba Pražský hrad vypadá jako Pražský hrad a ne jako sídliště v Bronxu.
   Seznam příspěvků  
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ