Diky novemu joysticku a par udelatkum jsem si krapet zkomplikoval zivot pri letani (misto aby to bylo naopak)... zajimalo by me, jak podobnou vec resite vy:
1. Trim
Doted jsem mel trim na tlacitkach joysticku. Ted jsem neodolal a namapoval jsem jej na osu (X-52). Jenze ejhle. Kdyz vytrimuju po vzletu a pak zapnu AP, tak po nejake dobe dojde k tomu, ze si Ap sam vesele trimuje - nicmene muj otocny knoflik nikoli. dyz pak sahnu rucne na plynovou paku a ovladac se jakoby "probere", FS si nacte bleskove udaj z meho analogoveho trimu (v tu chvili uz uplne mimo) a AP to strasne rozhodi.
2. Plyn
Jde vlastne o ten samy problem. Na rozdil od realu, kde AP fyzicky pohybuje pakama plynu, takze po odpojeni AP mate letoun v ciste konfiguraci - tady se deje neco podobneho. Po odpojeni AP se mi nahle zvysi tah motoru neb naopak kvuli tomu, ze moje plynova paka neodpovida poslednimu nastaveni plynu AP.
Kdyz potom pri pristavani vypnu autopilota (nelitam letadla s FMS), docela mi to da praci udrzet letadlo v nejakem slusnem rezimu na finale, pac se mi vzdy dost rozhodi trim a plyn... |
|