Jako GND bych si dovolil taky par pripominek 
Piloti byly se da rici dost zkuseni a to i zahranicni, coz mne dost prekvapilo (az na jednoho). Nekteri nemeli scenerku, ale uz jsem si zvykl.
Pokud dostanete instrukci "pojizdejte po C, L, vyckavejte v blizkosti pojezdove G", tak pojedete a zastavite se pred tou krizovatkou. Vcera jsem to musel pouzit, protoze mi z niceho nic spadl IVAC a nemel jsem podle ceho poradne ridit, proto takoveto instrukce.
Pokud dostanete pushback, meli byste s nim zacit co nejdrive - vcera se to stalo asi u dvou ceskych pilotu, ze jsem jim to povolil, oni odsouhlasili a cekali snad 10minut, proto pokud Vam ATC povoli p/b a vy nejste schopni zacit treba do 1minuty, oznamte to ATCmu.
Jinak bych to hodnotil jako velmi uspesny vecer a jen houst.
Taky bych chtel podekovat FOLLOWmakovi - Ladovi Dolakovi, za to, ze jezdil po LKPR cely vecer. Ja se bohuzel musel po desate hodine odpojit, protoze jsem mel neodkladne jednani s Dietrem  |
|