FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 14. 8. 2025, svátek má Alan Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jak na textury? Jeden příspěvek | Celý strom
Jak na textury?   3. 3. 2006 / 09:02
MaPa   
Brendon celkem srozumitelně popsal, jak udělat kostku v G-MAXu a jak ji dostat fo FS9. Dá se říct, že mě to chytlo. Jenže ... v popisu není, jak vlastně spáchat tu texturu, co je k její tvorbě nezbytné, jaké další vychytávky se dají použít, jak si poradit s jejím pořízením, když před daným objektem překáží něco jiného, co se nedá uhnout, ..., prostě foršrift na to, co trvá rozhodně dýl, než kostička, její potažení kabátkem a export do FS9.
JAK TO TEDA PÁCHÁTE?
 1x    Seznam příspěvků  
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ