Jo, to je přesně ta..
Gustave, u Tebe všeobecně platí, že lítáš pomaleji a nížeji.. Ne, že by to bylo proti nějakýmu předpisu, nebo tak, ale při hustém provozu to opravdu ATC komplikuje život. Přitom, co jsem měl možnost s PMDG 747 letět, tak např. speedbrakes fungujou daleko daleko líp, než u 737-800, stejnýho výrobce..
Jak by to asi mělo vypadat při příletu od východu.. VLM ani VOZ nejsou speedlimit pointy, tudíž se na ně rychlostní omezení nevztahuje. Teoreticky vzato, když to zvládneš odbrzdit na 28. majli od OKL, můžeš to tam kalit třeba 320 indikovaných..
28NM od OKL už je první SLP (Speed limit point), tam už musíš mít indikovaných 250 uzlů. Na IAFech všeobecně platí, SLP2 = max 220IAS (s čímž také ATC počítá). Znám nespočet pilotů, kteří jsou schopni mít na base legu všechno venku a letí 140IAS s bulíkem. Tuším, že teď, s novými změnami, které vejdu v platnost 13.4., se bude muset do osy točit při 180IAS a na FAF je SLP3 = 160IAS max.
Jde totiž o to, že i průměrně zdatný APP ATC už počítá s určitou rychlostí v daných fázích přiblížení u určitých typů letadel a tím, že letí někdo výrazně pomaleji, mu situaci dost komplikuje.. |
|