FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 6. 5. 2024, svátek má Radoslav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Poradte s EOD a API Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Poradte s EOD a API   24. 3. 2003 / 17:01
Marky Parky   
Ta textura samozřejmě čtvercová být může a to hned na několik způsobů. Předpokládám, že chceš vytvořit obecné API, které bude mít jméno textury jako jeden z parametrů. Potom vytvoř texturu třeba jedním ze dvou následujících způsobů:

Udělej si treba ve Photoshopu nebo jinem rozumném editoru texturu jak ji potřebuješ třeba o rozměrech třeba 30x100 pixelů.

a) První způsob - Potom si založ nový soubor o rozměrech třeba 128x128 pixelů a do něj tu texturu vlož a pomocí scale napasuj rohy na rohy. V Photoshopu ti bude připadat roztažená a ošklivá. V EODu pak vytvaruj desku o rozměrech 0.6x2m a otexturuj jí celou tvojí novou texturou z rohu do rohu. Uvidíš, že ve FSce bude zase vypadat správně

b) Druhý způsob - Opět si založ soubor o rozměrech 128x128 pixelů, a opět do něj vlož tvoji ceduli. Tentokrát ale nic nescaluj a ulož. V EODu pak vytvaruj desku se správnými rozměr a když ji budeš texturovat, tak v prostředním okně myší označ jen tu čast co potřebuješ. FSka to opět zmákne.
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ