| | Re: Re: Re: Poradte s EOD a API 24. 3. 2003 / 17:01 | |
| | Ta textura samozřejmě čtvercová být může a to hned na několik způsobů. Předpokládám, že chceš vytvořit obecné API, které bude mít jméno textury jako jeden z parametrů. Potom vytvoř texturu třeba jedním ze dvou následujících způsobů:
Udělej si treba ve Photoshopu nebo jinem rozumném editoru texturu jak ji potřebuješ třeba o rozměrech třeba 30x100 pixelů.
a) První způsob - Potom si založ nový soubor o rozměrech třeba 128x128 pixelů a do něj tu texturu vlož a pomocí scale napasuj rohy na rohy. V Photoshopu ti bude připadat roztažená a ošklivá. V EODu pak vytvaruj desku o rozměrech 0.6x2m a otexturuj jí celou tvojí novou texturou z rohu do rohu. Uvidíš, že ve FSce bude zase vypadat správně
b) Druhý způsob - Opět si založ soubor o rozměrech 128x128 pixelů, a opět do něj vlož tvoji ceduli. Tentokrát ale nic nescaluj a ulož. V EODu pak vytvaruj desku se správnými rozměr a když ji budeš texturovat, tak v prostředním okně myší označ jen tu čast co potřebuješ. FSka to opět zmákne.
|
| |
|