| | Re: Re: Re: Re: Re: Poradte s EOD a API 25. 3. 2003 / 08:38 | |
| | Upřímě nevím. GMaxové D objekty se tvoří úplně jiným způsobem. API z EODu jsou ve skutečnosti makra pro SCASM a ten je dokáže zkompilovat do stejné podoby, jako kdyby byly napsané v BGLC. Jsou to ve skutečnosti vesměs smyčky příkazů typu "vytvoř polygon A a dej na něj texturu B".
Ještě jednu věc k texturování. Jestli jsi si všimnul, když nastavuješ výřez vykreslené textury, vpravo dole ti nabíhají čísla od 0 do 255. Je to poloha levého horního resp. pravého dolního rohu. Funguje to tak, že 0,0 odpovídá levému hornimu rohu původní textury a 255,255 pravému dolnímu rohu textury. Jistě si si všiml, že EOD neumí texturu opakovat. Samotný SCASM to ale umí, jde to udělat takhle:
Představsi, že máš texturu zdi s jedním oknem široku 128 pixelů a vysokou 256 pixelů. Pak máš zeď vysokou 12 metrů a širokou 48 metrů. Kdybys tam dal tu texturu normálně, okno by se ti roztáhlo přez celých 48 metrů. Když si však nagenerované API otevřeš třeba v notepadu a souřadnici pravého dolního rohu dáš třeba 1024, tak se ti tam to okno objeví pěkně 8krát vedle sebe. |
| |
|