FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 5. 5. 2024, svátek má Klaudie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Poradte s EOD a API Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Poradte s EOD a API   25. 3. 2003 / 08:38
Marky Parky   
Upřímě nevím. GMaxové D objekty se tvoří úplně jiným způsobem. API z EODu jsou ve skutečnosti makra pro SCASM a ten je dokáže zkompilovat do stejné podoby, jako kdyby byly napsané v BGLC. Jsou to ve skutečnosti vesměs smyčky příkazů typu "vytvoř polygon A a dej na něj texturu B".

Ještě jednu věc k texturování. Jestli jsi si všimnul, když nastavuješ výřez vykreslené textury, vpravo dole ti nabíhají čísla od 0 do 255. Je to poloha levého horního resp. pravého dolního rohu. Funguje to tak, že 0,0 odpovídá levému hornimu rohu původní textury a 255,255 pravému dolnímu rohu textury. Jistě si si všiml, že EOD neumí texturu opakovat. Samotný SCASM to ale umí, jde to udělat takhle:

Představsi, že máš texturu zdi s jedním oknem široku 128 pixelů a vysokou 256 pixelů. Pak máš zeď vysokou 12 metrů a širokou 48 metrů. Kdybys tam dal tu texturu normálně, okno by se ti roztáhlo přez celých 48 metrů. Když si však nagenerované API otevřeš třeba v notepadu a souřadnici pravého dolního rohu dáš třeba 1024, tak se ti tam to okno objeví pěkně 8krát vedle sebe.
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ