FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 27. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Stromy a Gmax Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Stromy a Gmax   2. 4. 2003 / 14:00
Milan Lisner   
Je to v MakeMDL.doc v SDK.
tady je vytazek:

Material name prefix ......... Meaning
LINE_ ......... Lines are drawn instead of triangles.
ZBIAS_ ......... A default z-bias is added to the polygons.
ZBIAS_## ......... A z-bias of ## is added to the polygons.
DS_ ......... Polygons are drawn double sided.
BRIGHT_ ......... The material is bright (emits light).


Tim druhym zpusobem se ti zdvojnasobi pocet polygonu, ale mam pocit, ze ten "double sided" polygon ve vysledku mozna dopadne podobne, protoze i z druhy strany se musi neco pocitat, co se ma vlastne zakrejt.
Ale v tom si nejsem jistej a muselo bys e to asi nejlip zkusebne otestovat.
Na letadlech ty double sided polygony nepouzivam, protoze vetsinou chci mit ten "vnitrek" pripadnyho polygonu i jinak otexturovanej ( napr. poklopyna podvozek )
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ