FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 27. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Stromy a Gmax Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Stromy a Gmax   3. 4. 2003 / 07:55palander
Ahoj
Vyskusal som tvoju radu a dal som pred nazov textury DS_.
Funguje to, textura je na oboch stranach. Buhuzial ma to aj par nedostatkov.
1. v pripade ze je viac stromov a navzajom sa z pohladovej strany prekryvaju tak ich v oblasti kde je plocha obdlzniku vyseknuta alpha kanalom {okraj stromu}, tak tie vzadu stojace stromy nevykresluje. Ked je sceneria v pohybe je tento efekt dost vyditelny a rusivy.
2. textura na neslnecnej strane je tmavsia, a zvyraznuje konstrukciu stromu ze je z dvoch na seba kolmo postavenych obdlynikov.
3. stromy vrhaju neprirodzeny obdlznikovy tien.

Neviem ci sa da z toho nieco odstranit. Uvazoval som aj nad stromami otacajucimi sa k pohladovej strane/ tie z Taborskeho letiska vypadaju velmi pekne/ ale neviem ci to Gmax dokaze. Za kazdu radu vopred dakujem.

PS: Mam urobeny aj screenshot ale neviem ho umiestnit a zatial nemam web, tak ho posielam ho poslem na Milanov e-mail.
 
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ