FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 27. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Stromy a Gmax Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Stromy a Gmax + obrazek   3. 4. 2003 / 09:23
Milan Lisner   
To vypada, ze ten material mas asi udelanej nepruhlednej a ta textura ma alfa kanal. Na tu pruhlednost dalsich objektu za sebou by mohlo pomoct udelat ten material aspon trochu pruhlednej ( opacity ) - to bych zkusil, co to udela. ( u letadel to ma vyznam )

To ze je ta textura nekde tmavsi ci svetlejsi ( na slunecni strane ) je podle mne normalni a vyplyva to z principu toho vymodelovanyho objektu. Ty bys chtel, aby byla stale stejne svetla, zepredu i zezadu? Tak to nevim ...
Ono je snad nejaka moznost udelat ten polygon tak, aby jakoby fürt svitil, ale to by podle me vypadalo neprirozene, a asi by svitil i v noci ...

Tady je ten obrazek, cos poslal

img_forumn/r12475_1.jpg (500x372)
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ