FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 7. 5. 2024, svátek má Stanislav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Nouzová zásoba paliva Jeden příspěvek | Celý strom
Nouzová zásoba paliva   30. 6. 2009 / 20:15
Cirrus/Pindra
Plánování paliva je trochu složitější věc, a bylo by to na zdlouhavý výklad ke všech speciálním případům, výjimkám apod. ale ve všeobecnosti se palivo plánuje následovně:

Palivo: Pojížděcí + traťové + záložní + dodatečné

S tím, že do záložního paliva se započítává:
- palivo pro nepředvídatelný okolnosti ( tzv. "contingency", je to většinou 5% z traťového paliva)
- palivo pro let na záložní letiště (ať už je to letiště jakýkoliv, může být i letiště vzletu apod.)
- konečná záloha (je to palivo pro vyčkávání ve výšce 1500ft nad letištěm po dobu 30 minut u jetů a po dobu 45minut u turbopropů)
- doplňkový palivo (o něm toho moc nevim, týká se spíš zvláštních typů letu... asi)

Dodatečné palivo je palivo, o kterém velitel letu rozhodne, že je nutné ho mít na palubě. Většinou bere v potaz provozní podmínky na trati, na cílovém či náhradních letištích, počasí apod.
 
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ